Składanie zamówienia

Rejestracja w sklepie Koszyk365.pl nie jest konieczna w celu złożenia zamówienia. Aby dokonać zakupów wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka, wybrać metodę dostawy i płatności i sfinalizować transakcję.

Tak, podczas składania zamówienia można zmienić adres dostawy podany podczas rejestracji w sklepie. Wystarczy zaznaczyć pole “wysłać na inny adres” i uzupełnić niezbędne dane.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do swojej historii zakupowej. Jeżeli zależy Ci na stworzeniu własnej listy zakupowej zachęcamy do rejestracji w witrynie sklepu.

Informację o przyjęciu oraz o zmianie statusu zamówienia Klient otrzymuje drogą elektroniczną poprzez wiadomość wysłaną na wskazany podczas zamówienia adres e-mail. Zarejestrowani użytkownicy mają również możliwość sprawdzenia statusu zamówienia w panelu klienta po kliknięciu w zakładkę “zamówienia”

Tak, w tym celu podczas składania zamówienia wystarczy podać swój nr NIP.

W sklepie Koszyk365.pl nie ma minimalnej wartości zamówienia, to Klient decyduje o tym jakiej wielkości zakupy chce zrobić.

Dostawa

Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź operatora pocztowego pod wskazany przez Klienta adres lub do wybranego przez Klienta Punktu Odbioru.

Szczegółowe informacje dotyczące dostawy dostępne są tutaj  

Tak, możliwy jest osobisty odbiór zamówienia. Usługa ta jest obecnie niedostępna z powodu epidemii koronawirusa.

Zamówienia realizowane są na terenie całej Polski. Szczegóły dotyczące metod dostawy dostępne są tutaj

W przypadku zamówień realizowanych przez firmę kurierską kurier podejmie 2 próby doręczenia przesyłki. W przypadku odbioru zamówienia w paczkomacie Klient ma 48h na odebranie paczki. Jeśli paczka nie zostanie odebrana zostanie ona zwrócona do sklepu.

Logowanie i rejestracja

Założenie konta w sklepie możliwe jest poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, podanie niezbędnych danych rejestracyjnych, wprowadzenie wymyślonego hasła oraz zaakceptowanie regulaminu i zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Dane obowiązkowe to: imię i nazwisko użytkownika oraz adres e-mail.

Link aktywacyjny wysyłany jest automatycznie po zakończeniu procesu rejestracji nowego użytkownika. Prosimy o sprawdzenie wszystkich folderów w tym zakładki SPAM i odświeżenie skrzynki mailowej.

Założenie konta jest dobrowolne, a jego posiadanie umożliwia dostęp do historii zamówień, zapamiętanie adresu dostawy i metod płatności, dostęp do programów lojalnościowych oraz promocji specjalnych.

Sposoby płatności

Klient może opłacić swoje zamówienie wybierając jedną z poniższych metod:

  • przelew bankowy
  • płatność kartą płatniczą
  • płatności online
  • gotówką – przy osobistym odbiorze towaru (usługa czasowo niedostępna z powodu epidemii koronawirusa)
  • za pobraniem – w przypadku paczek dostarczonych przez Kuriera

Szczegółowe informacje o metodach płatności dostępne są tutaj

  • Tak, opłacenie zamówienia gotówką jest możliwe w przypadku osobistego odbioru towaru lub za pobraniem w przypadku paczek dostarczonych przez Kuriera.

Szczegółowe informacje o metodach płatności dostępne są tutaj

Reklamacje i zwroty

Reklamację można złożyć poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta oraz wypełnienie odpowiedniego formularza. 

Szczegóły dotyczące procesu składania reklamacji dostępne są tutaj

Zwrot towaru jest możliwy w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza oraz o zwrot zakupionego towaru wraz z dowodem zakupu do Sklepu. Zwrócone towary muszą być kompletne.

Szczegóły dotyczące procesu dokonania zwrotu towaru dostępne są tutaj

Możliwość dokonania zwrotu nie dotyczy towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności np. produkty spożywcze, oraz towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych

Reklamację można złożyć w przeciągu 2 lat od momentu otrzymania produktu. Jeżeli szkoda nastąpiła na skutek transportu lub otrzymanie zamówienie jest niekompletne prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta (do 48h od momentu otrzymania przesyłki).

Szczegóły dotyczące procesu składania reklamacji dostępne są tutaj 

Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Możliwość dokonania zwrotu nie dotyczy towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności np. produkty spożywcze, oraz towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych

Szczegóły dotyczące procesu dokonania zwrotu towaru dostępne są tutaj 

Tak, Klient otrzyma zwrot pieniędzy w przeciągu 7 dni roboczych od daty uznania roszczenia.

Jeśli paczka dostarczona przez kuriera/pozostawiona w paczkomacie jest uszkodzona lub niekompletna prosimy o sporządzenie protokołu szkody, sfotografowanie uszkodzonej przesyłki i niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta (do 48h od momentu otrzymania przesyłki).
szczegóły dotyczące procesu składania reklamacji dostępne są tutaj