Masz aż 2 lata na zgłoszenie reklamacji!

W sklepie Koszyk365.pl Klient może dokonać reklamacji towaru w ciągu 2 lat od momentu otrzymania produktu. Jeżeli szkoda nastąpiła na skutek transportu lub otrzymanie zamówienie jest niekompletne, Klient powinien jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (do 48h od momentu otrzymania przesyłki).

W celu dokonania reklamacji prosimy o wydrukowanie, wypełnienie i podpisane formularza reklamacji dostępnego po kliknięciu tutaj oraz przesłanie wadliwego towaru wraz z dowodem zakupu do Sklepu na adres:

Dział reklamacji i zwrotów
Koszyk365.pl
ul. Magazynowa 16
62-030 Luboń

Jeżeli reklamacja dotyczy produktów o krótkim terminie ważności, reklamacja będzie uznawana na podstawie zdjęcia uszkodzonego towaru i protokołu szkody spisanego z kurierem/przy paczkomacie bez konieczności dokonania zwrotu towaru. 

Wypełniony formularz reklamacyjny, dowód zakupu, zdjęcie i protokół szkody prosimy przesłać na adres sklepu lub drogą mailową na adres: pomoc@koszyk365.pl